سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آن را که نزدیک واگذارد ، یارى دور را به دست آرد . [نهج البلاغه]

حماسه پیروزمندانه - اللهم صل علی محمد و آل محمد
macromediaxtemplates for Your weblogList of Iranian Top weblogspersian Blogpersian Yahoo

نویسنده: محمد بهشتی دوشنبه 86 مرداد 8 ساعت 1:4 صبح

احمدی‌نژاد:

حماسه پیروزمندانه حزب الله لبنان نماد خودباوری ملت ها است

خبرگزاری فارس: احمدی نژاد در جلسه هیئت دولت با اشاره به پیروزی مردم و حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه گفت:حماسه پیروزمندانه حزب الله لبنان نماد خودباوری ملتهاست.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور در آغاز جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت با تبریک سالگرد حماسه پیروزی مردم و حزب الله لبنان بر ارتش تا دندان مسلح رژیم اشغالگر قدس تصریح کرد: حزب الله لبنان به نمایندگی از وجدان بیدار بشری در مقابل تجاوز صهیونیست ها ایستادگی کرد و آنان را شکست داد.
وی با بیان اینکه اگر رژیم صهیونیستی در این نبرد پیروز می شد امید به نجات بشریت ضعیف می گشت، ملت‌ها تحقیر می شدند و شجاعت، مردانگی و ایثار رنگ می‌باخت، گفت: پیروزی حزب الله لبنان پیروزی خود باوری ملتها، عدالت و حق خواهی و دفاع از شان انسان در عصر حاضر بود.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مقاومت و پیروزی ملت و حزب الله لبنان نشان داد که اگر کسی برای خدا مبارزه کند، پیروز خواهد شد، حتی اگر به ظاهر اندک باشند، تصریح کرد: این مقاومت و پیروزی بار دیگر نشان داد که دوران زورگویی و استیلای سلاح بر اراده و ایمان ملت ها به پایان رسیده است .
احمدی نژاد خاطرنشان کرد: به اشغالگران صهیونیست و همه دولت‌های زورگو توصیه می‌کنیم که به حقوق ملتها احترام بگذارند و دست از خودخواهی و شرارت بردارند.
وی در ادامه سالگرد رحلت حضرت زینب کبری(س) را به ملت ایران و مسلمانان تسلیت گفت و تاکید کرد : زندگی حضرت زینب (س) برای تحقق یک زندگی سعادتمند و مومنانه بهترین الگو است.
رئیس جمهور حضرت زینب (س) را پرورش یافته دامان پر مهر حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) معرفی کرد و گفت : تنها کسی که توانست در مقابل انبوه لشگر کفر و نفاق ایستادگی کند و پیام عدالت خواهانه امام حسین (ع) را به گوش جهانیان برساند، حضرت زینب (س) بود .
احمدی‌نژاد همچنین با اشاره به پیروزی های اخیر ورزشکاران جوان ایرانی در صحنه های جهانی خاطر نشان کرد: این افتخارات در تاریخ کشورمان بی سابقه است ؛ این جوانان نشان دادند که می توان به قله های رفیع پیروزی رسید و سفیران عالی در عرصه های ورزشی برای کشور شد.

 


نظرات شما ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
حجت قبول حاجی
شهید احمد
[عناوین آرشیوشده]

فهرست
74555 :مجموع بازدیدها
13 :بازدید امروز
6 :بازدید دیروز
حضور و غیاب
یــــاهـو
درباره خودم
حماسه پیروزمندانه - اللهم صل علی محمد و آل محمد
لوگوی خودم
حماسه پیروزمندانه - اللهم صل علی محمد و آل محمد
جستجوی وبلاگ من
:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

لوگوی دوستان




فهرست موضوعی نوشته ها
عکس روز[16] . سیاست[11] . خبر[8] . اقتصاد[5] . جهان اسلام[5] . اسلام در ایران[4] . بین الملل[4] . فرهنگ[2] . دیپلماسی .
بایگانی نوشته ها
مهر 1386
اشتراک