سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حکمت را هرجا که باشد بگیر که حکمت در سینه منافق بالا و پایین می رود تا از آن بیرون آید و در سینه مؤمن کنار همراهانش جای گیرد. [امام علی علیه السلام]

دشمنی‌ها با رییس‌جمهور ..... - اللهم صل علی محمد و آل محمد
macromediaxtemplates for Your weblogList of Iranian Top weblogspersian Blogpersian Yahoo

نویسنده: محمد بهشتی یکشنبه 86 تیر 24 ساعت 6:7 صبح

دشمنی‌ها با رییس‌جمهور به دلیل اظهار علاقه وی به ارزش‌هاست

رهبر حکیم انقلاب در دیدار طلاب و روحانیون مشهد با ایشان در صحن امام خمینی حرم امام رضا علیه‌السلام به تبیین سیاست‌های انقلاب جمهوری اسلامی درباره ارتباط و مذاکره با آمریکا پرداختند.

حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای در بخشی از فرمایشاتشان با اشاره به این‌که ارزش‌هایی که امام منادی آن بود، آماج بزرگترین دشمنی‌ها از سوی جناح‌های مختلف داخلی و خارجی به ویژه استکبارگران قرار گرفت افزودند: امروز در دولت جدید به رغم همه کارشنکی‌ها این ارزش‌ها سخن اول و حرف رایج شده و دولت صریحاً آن‌را بیان می‌کند و علت دشمنی‌ها چه کسانی که در داخل و چه در خارج هستند همین است که رئیس‌جمهور به طور صریح به این ارزش‌ها اظهار عشق و علاقه می‌کند. در داخل نیز، برخی نگاه می‌کنند آنجایی که این ارزش‌ها پاس داشته می‌شود کجاست تا به آن حمله کنند و هر خط و حرکتی که علیه ارزش‌ها باشد این افراد آن‌را دوست دارند.

ایشان سپس به مطرح شدن موضوع مذاکره با آمریکا اشاره کرده و فرمودند: ملاحظه کنید این روزها که بحث مذاکره با آمریکا مطرح شده این افراد چه خوشحالی‌ای می‌کنند و در روز نامه‌هایشان چه می‌نویسند؛ دوستان خارج‌نشین آن‌ها نیز همین‌طور.

رهبر معظم انقلاب تأکید کردند: آن‌هایی که خیال می‌کنند جمهوری اسلامی سیاست مستحکم، منطقی و صد‌در‌صد قابل دفاع خود در نفی مذاکره با آمریکا را عوض کرده است اشتباه می‌کنند؛ چه مذاکره‌ای!؟ مذاکره با دولت مستکبر زورگویِ توسعه‌طلبِ استعمارگرِ آمریکا. آنهم در دوره دولت‌مردان و دولت‌زنان کنونی آن که در بی‌پروایی و گستاخی روی همه اسلاف خود را سفید کرده‌اند. ایشان با بیان این‌که چه فرقی میان هیتلر و بوش با جنایاتی که در گوانتانامو و ابوغریب مرتکب شدند وجود دارد، افزودند: آن‌وقت با همه این جنایت‌ها، طلبکار و مدعی هم هستند و از این‌که یک کشوی مستقل باشد عصبانی می‌شوند.

مذاکره با این دولت با منطق قوی مردود است و آنچه که مسؤولین ما درباره‌ی مذاکره گفتند این است که آمریکا به وظایف خود به عنوان اشغال‌گر عمل نمی‌کند و راه استقرار امنیت در عراق را نه تنها سد کرده است بلکه علیه دولت منتخب عراق نیز توطئه می‌کند تا آن‌را سرنگون کند. ما نسبت به مسائل عراق بی‌تفاوت نیستیم و مسؤولین ما می‌خواهند با مسؤولین آمریکایی بنشینند و این مسؤولیت را به آن‌ها یادآوری کنند.

ایشان سپس تأکید کردند که مسائل عراق ربطی به آمریکا ندارد، ربطی به ما نیز ندارد ما فقط درباره امنیت عراق مذاکره می‌کنیم.

رهبر معظم انقلاب در ادامه با اشاره به این‌که قبلاً نیز بحث مذاکره مطرح شده بود که آمریکایی‌ها بد ادایی کردند افزودند: دولت جمهوری اسلامی اعلام کرد برای مذاکره باید درخواست کتبی بدهید و اکنون نیز انگیزه مسؤولین وزارت خارجه این است که مسؤولیت آمریکایی‌ها در قبال امنیت عراق را به آن‌ها یادآوری کنند.

ایشان تأکید کردند: سیاست جمهوری اسلامی در عدم مذاکره با آمریکا تا وقتی که شرایط این دولت استکبارگر، شرایط کنونی است همچنان به قوت خود باقی است.


نظرات شما ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
حجت قبول حاجی
شهید احمد
[عناوین آرشیوشده]

فهرست
74571 :مجموع بازدیدها
15 :بازدید امروز
14 :بازدید دیروز
حضور و غیاب
یــــاهـو
درباره خودم
دشمنی‌ها با رییس‌جمهور ..... - اللهم صل علی محمد و آل محمد
لوگوی خودم
دشمنی‌ها با رییس‌جمهور ..... - اللهم صل علی محمد و آل محمد
جستجوی وبلاگ من
:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

لوگوی دوستان




فهرست موضوعی نوشته ها
عکس روز[16] . سیاست[11] . خبر[8] . اقتصاد[5] . جهان اسلام[5] . اسلام در ایران[4] . بین الملل[4] . فرهنگ[2] . دیپلماسی .
بایگانی نوشته ها
مهر 1386
اشتراک